Pregrevica 59
Zemun
nalazi se na dve lokacije:
1. Pregravica 59 u Zemunu
2.Petra Kočića 12 A na samoj granici Novog Beograda i Zemuna
Za proteklih petnaest godina postojanja, uz permanentno obogaćivanje programa koji prate potrebe savremenog deteta, naš vrtić je prerastao u dečje carstvo u kome su znalački izbalansirane aktivnosti intelektualnog, umetničkog, socio-emotivnog i fizičkog karaktera.
Radno vreme je od 7:00 do 17:30
Deca borave u uzrasno podeljenim grupama od jaslenog do predškolskog uzrasta. Broj dece u grupi je od osam do petnaest, u zavisnosti od uzrasta.
Direktor, menadžer, sekretar, pedagog, vaspitači, filolozi, medicinske sestre, lekar, logoped, nastavnik fizičkog vaspitanja, saradnici za sportske i umetničke aktivnosti, kuvarice i domaćice.
Učenje je detetova hrana za dušu i put ka ostvarivanju njegovog bića. Svako dete nosi duboke unutrašnje motive za sticanje znanja, a naš zadatak je da ga ohrabrimo i podstaknemo znalačkim metodama. Imajući u vidu da je spoljašnji motiv za učenje koji mu pružamo samo podsticaj unutrašnjem, prioritet u planiranju načina izvođenja aktivnosti je negovanje dečjeg unutrašnjeg motiva.
Ne postoje manje ili više pametna deca- sva su deca pametna ali za različite oblasti. Naš je zadatak da prepoznamo koju vrstu inteligencije dete nosi i obrazujemo ga uvažavajući njegovu idividualnost.
Pored toga što nose različita interesovanja, deca i uče na različite načine. Ove dve činjenice su nas motivisale da kreiramo sopstveniProgram savremenih obrazovnih metoda. Koncepcija ovog programa je bazirana na sledećim principima:
Interesantnost teme u odnosu na dečji uzrast
Osavremenjavanje sadržaja u skladu sa opštim napretkom i promenama u interesovanjima
Način prezentacije sadržaja je usklađen sa prihvatljivim načinom usvajanja znanja u zavisnosti od tipa detetove dominantne inteligencije
Interakcija u učenju
Individualni rad
Učenje kroz iskustvo (putem izvođenja eksperimenata)
Kreativne radionice u kojima deca stvarajući, upotrebom različitih materijala, usvajaju znanja iz različitih oblasti
Konkretizovanje apstraktnih sadržaja
Korišćenje metoda mapa uma i mnemo tehnike kao pomoć prilikom obrade tema
Učenje kroz igru. Igre koje za cilj imaju usvajanje znanja neiscrpni su podsticaj za kreativnost vaspitača. Od igara koje imaju akcenat na kinestetičkoj inteligenciji, preko socijalno-emotivnih (kroz dramske radionice), do intelektualnih i mnogih drugih put do dečjeg znanja postaje zadovoljstvo za vaspitača i dete.
Vlasnici ili manadžeri vrtića, želite da dodate/promenite opis vašeg obdaništa? Osnovne informacije objavljujemo besplatno!
Pišite namTrenutno nema preporuka za ABC Junior 1 vrtić. Ako ste, ili ste bili, klijent, i zadovoljni ste, molimo Vas, preporučite ih drugima.
Ako ste zadovoljni ovim vrtićem - preporučite ga drugima. Vaša preporuka će biti objavljena nakon odobrenja administratora. Agencija ioi. ne odgovara za njihov sadržaj. Nismo u mogućnosti da proveravamo njihovu istinitost, niti znamo identitet osoba koje ih ostavljaju. Negativni komentari i kritike mogu biti prosleđeni menadžmentu vrtića.