Cvetanova ćuprija 20v
Zvezdara
DVORIŠTANCE je prilika za harmoničan rast i razvoj svakog deteta ponaosob, gde se kroz uzajamno delovanje dece i nas odraslih ostvaruje srećan i uspešan razvoj. SREĆNO DETE krasi nekoristoljubiva radoznalost i stalna težnja da sazna vise o sebi bližnjima i svetu koji ga okružuje.
Dugogodišnje iskustvo u ovoj oblasti rada učvrstilo nas je u uverenju da je svako dete jedinstveno i sposobno za učenje, te da će najbolje napredovati prihvatajući uticaje koji su u skladu sa njegovim ličnim razvojnim potrebama i mogućnostima. Uz pravilno ohrabrenje svako dete nalazi zadovoljstvo i radost u ulaganju ličnog napora na putu izgradjivanja sopstvenih snaga tokom svakodnevnog spontanog istraživanja. Postupno, ono stiče i sve veću spremnost za buduće uspešno rešavanje problema i preuzimanje ogovornosti na kasnijim uzrastima.
Dvoristance je otvorilo svoju kapiju još 1997. godine kao Centar za rano učenje i srećno odrastnje (Early learning center). Sa željom da na najbolji način i u pravo vreme podstaknemo razvoj urodjenog potencijala dece za učenjem i saznanjem, stvorili smo optimalne uslove za inspirativnu igru, druženje i rad sa decom. U tom “zajedničkom svetu”, tokom niza godina, stekli smo dragocena iskustva i produbili profesionalne uvide u podsticanju i praćenja svih segmenata razvoja dece. Nastojeći što bolje da proniknemo u “tajnu” srećnog odrastanja uspostavili smo jedinstven red, ritam, harmoniju, prepoznatljiv identitet.
Naziv Early learning center ukazao je na primenu programa i metoda za rano i intenzivno usvajanje engleskog jezika, što je uvećalo vrednost našeg obrazovnog rada.
Sada obeležavamo dvadesetogodišnjicu rada, proširenjem kapacitata i otvaranjem novog objekta u mirnom i čistom okruženju prostrane kuće na obodu naselja Medaković. Dečija kuća, obrasla u zelenilu puzavica, drveća i cveća je stimulativno bogato i razigrano okruženje za radosno druženje, igru i rad sa decom.
Programi predškolskog obrazovanja i vaspitanja koje smo razvijali i usavršavali tokom proteklih godina, rezultat su savremenih saznanja i iskustava iz različitih oblasti psihologije, pedagogije, defektologije, lingvistike, ali i naše spremnosti da prepoznajemo i zadovoljavamo autentične potrebe dece i roditelja. Primenom različitih programa podstičemo lični, psihomotorni, čulni i govorno - jezički razvoj osećanja, mišljenja, motivacije, volje, kreativnosti i drugih aspekata razvoja ličnosti.
Većina programa nosi naš autorski pečat, kao što su program adaptacije na vrtić, programi stručne podrške porodici u oblasti pravilne stimulacije psihomotornog i govorno - jezičkog razvoja dece, programi u oblasti ranog učenja engleskog jezika (kroz glumu, pokret, muziku i ples), pripremni predškolski program,program ovladavanja veštinom pisanja i čitanja ,program sticanja „emocionalne pismenosti“ i izgradjivanja samopouzdanja, program praktične pripreme za život (Life arts).
VAŽNE OBLASTI RANOG UČENJA u kojima se program realizuje su :
Psihomotorni razvoj - svest o telu i pokretu, njegovim potencijalima, kao osnovi za sticanje samopouzdanja i pozitivne slike o sebi
Čulna osetljivost - svest deteta o vrednosti onoga što se dobija posredstvom čula
Emocionalno-socijalni razvoj - kompetencija za prepoznavanje i prihvatanje sopstvenih, kao i tudjih potreba,osećanja,vrednosti,moći; sposobnost za samokontrolu,toleranciju,uspešnu komunikaciju I prilagodjavanje i sticanje samopouzdanja
Saznajni razvoj - usmeravanje i formiranje unutrašnje motivacije, konkretnih saznajnih interesovanja,percepcije, pamćenja ,mišljenja,rešavanja problema, , govora kao osnove za dalju mentalnu nadogradnju i kreativan razvoj
Razvoj sposobnosti i kvaliteta ličnosti - samostalnost, inicijativnost, istrajnost,organizovanost, odgovornost i kreativnost
U cilju pravilnog podsticanja ovih psihičkih procesa, decu vodimo kroz različite vrste grupnih i individualnih aktivnosti, interaktivnog komunikaciono-ekspresivnog, igrovnog, manipulativnog, saznajno-istraživačkog, radnog i stvaralačkog karaktera.
U našem vrtiću kreiramo atmosferu spontanosti i optimizma. Prema deci se odnosimo sa razumevanjem i podrškom, kroz individualan i interaktivan pristup učenju I razvoju . Sa puno dobre volje učimo ih korisnim strategijama rešavanja konflikata i „problema“.
Saradnja, ohrabrenje, uzajamno uvažavanje i prihvatanje svakog deteta onakvog kakvo jeste, osnovni je komunikacioni model. Deca se podstiču da dele, rade zajedno i da brinu jedna za druge, da saosećaju. Pružanjem obilja kvalitetnih socijalnih iskustava, deci otvaramo mogućnost da uživaju u osećaju prisnosti i pripadnosti ovakvoj grupi, te da steknu koristan oslonac i pozitivnu sliku o sebi, tokom procesa učenja i sazrevanja.
Naš sistem dobro osmišljenih igara i zadataka često od dece zahteva aktiviranje različitih sposobnosti: govornih, motornih, perceptivnih, već stečenih znanja i iskustava, kao i umeće samostalnog i stvaralačkg rešavanja problema. U svemu podržavamo lični trud, istrajnost, nezavisnost i aktivnost.
Vlasnici ili manadžeri vrtića, želite da dodate/promenite opis vašeg obdaništa? Osnovne informacije objavljujemo besplatno!
Pišite namTrenutno nema preporuka za Dvorištance vrtić. Ako ste, ili ste bili, klijent, i zadovoljni ste, molimo Vas, preporučite ih drugima.
Ako ste zadovoljni ovim vrtićem - preporučite ga drugima. Vaša preporuka će biti objavljena nakon odobrenja administratora. Agencija ioi. ne odgovara za njihov sadržaj. Nismo u mogućnosti da proveravamo njihovu istinitost, niti znamo identitet osoba koje ih ostavljaju. Negativni komentari i kritike mogu biti prosleđeni menadžmentu vrtića.